wtorek, 19 maja 2015

To już dwa lata!

Ponieważ nie znam dokładnej daty urodzin Azry, postanowiłam ich nie "obchodzić". Pomyślałam sobie, że w zamian za to, możemy po cichu uczcić rocznicę naszej wspólnej przygody. Dokładnie wczoraj, czyli w dzień moich urodzin, minęły dwa lata od kiedy przybyła do mojego domu mała, zalękniona i zagubiona psinka,   z której w ciągu dwudziestu czterech miesięcy wyrósł cudowny, piękny i bardzo zdolny pies. W między czasie borykałyśmy się z wieloma problemami (które planuję opisać w innym poście + jak sobie z nimi poradziłyśmy), a głównym z nich były kłopoty w dogadaniu się, zbudowaniu nici porozumienia między mną i nią. Nadal nie jest idealnie, ale widzę ogromną poprawę. Oprócz tego niedługo po swoim przyjeździe Azra miała dość poważne kłopoty ze zdrowiem, przez co o mały włos się nie rozstałyśmy. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i teraz tworzymy całkiem zgrany duet. Oczywiście zdarzają się pomiędzy nami zgrzyty i dni, kiedy mam ochotę porządnie przetrzepać jej skórę (przed czym oczywiście się powstrzymuję, żeby nie było), ale podobno kto się nie kłóci, temu nie zależy :)


2 lata w liczbach
Chcę krótko podsumować to, co udało nam się razem zrobić przez ten czas, gdzie udało nam się pojechać, czego nauczyć, w czym wziąć udział. Nie jest tego wiele, ale to przecież dopiero początek naszej przygody!
A więc za nami są:
  • 2 wspólne podróże, do Chorwacji i na majówkę
  • 1 kurs w psiej szkole
  • kilka miesięcy obikowych treningów
  • finał DCDC w Warszawie, na który pojechałyśmy oczywiście w roli obserwatorów, ale gdyby nie pies to pewnie nie wiedziałabym o tym wydarzeniu
  • Psiknik na warszawskiej Białołęce, niczego nie wygrałyśmy, ale zabawa była przednia :)
  • nauczonych ponad 20 sztuczek i komend
  • niezliczona ilość psich mądrości, które udało mi się przyswoić, pozwalających mi lepiej zrozumieć mojego psa i zaspokajać jego potrzeby...
...oraz wiele pięknych wspólnych chwil, których teraz już nie pamiętam, ale wiem, że były :)

Z okazji dwurocznicy sprawiłam suczy (a może sobie?) śliczny i praktyczny kocyk od psiamatka.pl. Jest to wersja wiosenna, ze śliwkowym podszyciem, rozmiar duża. Akurat załapałam się na przecenę :) Serdecznie polecamy!



Sto lat, piesku!

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że za dwa lata, również będę mogła to samo powiedzieć (no...prawie to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jesteście dziewczyny - wielu wspólnych lat razem!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas leci bardzo szybko! Jeszcze dużo udanych lat przed Wami!

    Pozdrawiamy! K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jak! Nim się obejrzysz a tu już kolejny rok za Tobą... ;)

      Usuń
  4. Najwspanialszych chwil razem, najsmaczniejszych przysmaków i wielu wycieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzymy jeszcze wielu lat spędzonych razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, Azra! :)
    U nas na początku czerwca miną dwa latka, ach.. :P

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga:
    http://psie-perypetie.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Wielu wspaniałych lat razem, pełnych owocnych treningów, super przysmaków, dalekich i bliskich, ale zawsze ciekawych wycieczek i kucycznej codzienności. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, do tej "kucycznej codzienności" to nam daleko... ale dziękujemy ;)

      Usuń
  8. To dopiero 2 lata, a już tyle osiągnęłyście :)
    Życzę suni wszystkiego najlepszego i wielu wspólnych lat spędzonych ze swoją pańcią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas tak szybko leci, Esprit jest u mnie juz 4miesuace a wydaje mi sie jakby to był tydzień! Mam nadzieje przed wami jeszcze wiele wspólnie spędzonych chwil :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem coś o tym. Nieważne ile czasu będziesz miała danego psa - i tak będzie Ci się wydawało, że po raz pierwszy spotkałaś go chwilę temu ;)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego,Azra! :) Śliczny ten kocyk :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione, ale szczere życzenia stu szczęśliwych, kolejnych lat razem :)

    OdpowiedzUsuń

Z pewnością masz coś do powiedzenia - komentuj śmiało :) Każdy komentarz to +10 do motywacji!