sobota, 17 stycznia 2015

Słowem wstępu

Cześć i czołem wszystkim psiarzom!
Nigdy nie wiem od czego zacząć. Nie umiem stworzyć pierwszego zdania w wypracowaniu, nie umiem wyskrobać pierwszego rozdziału kiedy piszę powieść. I nie umiem też napisać jakiegoś sensownego, pierwszego wpisu na nowym blogu. Więc chyba powiem Wam tylko, że na imię mam Maja i ten blog będzie służył mi jako miejsce, w którym opiszę mój mały psi światek i zupełnie niewielką obsesję na punkcie wszystkiego, co związane z psami. Poznacie mnie i moją kochaną suczkę Azrę. Opowiem Wam, jak nam się razem żyje, co i jak trenujemy, gdzie razem jeździmy, jak ja radzę sobie z wychowaniem pierwszego w moim życiu psa, a także ocenię różne psie produkty, zabawki, karmy, akcesoria. Pojawiać się będą także relacje z wyjazdów oraz moje przemyślenia na psie tematy.



To tylko skrót, ponieważ wszystkie informacje na mój temat oraz wyjaśnienie dlaczego taka nazwa bloga, a nie inna znajdziecie TUTAJ. Dodam jeszcze, że poszukuję kogoś kto zna się na grafice komputerowej i zrobiłby mi ładny nagłówek z nazwą bloga i wyciętym zdjęciem/rysunkiem mojego psa. Chętni proszeni są o wysłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy.
Zapraszam do obserwowania i szczerze liczę na to, że będziecie zaglądać tutaj czasami i będę miała dla kogo pisać :)

1 komentarz:

  1. Fajni jesteście! Azra ma bardzą ciekawą, lekko czekoladową maść :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Z pewnością masz coś do powiedzenia - komentuj śmiało :) Każdy komentarz to +10 do motywacji!